Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~emtedesign | użytkownik

imię i nazwiskoMaciej Tarnowski adresWrocław zarejestrowany01.08.2007 @09:29:19 ostatnio na stronie02.01.2014 @21:17:30



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty18 komentarze368 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~jameswaynebong    15.03.2010 @18:12:53
thanks man!
~ikkiz    11.01.2009 @19:27:28
dzięki
_______
Jeśli możesz to przeczytać, to jedziesz za blisko.
-RandomHero    29.12.2008 @12:32:50
hahaha... jakie profilowe! xDD
bardzo dziękuje! ^^ pozdrawiam! (:
~PAN1KA    13.11.2008 @01:30:58
dzięki
!Bogul    09.11.2008 @23:35:19
Wielkie dzięki.
_______
'Cry some more!'
~fsn    09.11.2008 @23:35:09
dzięki za ocenę.
pozdr :D
~BeeM    05.10.2008 @15:37:56
Bóg zapłać za komentarz
_______
'09 showcase: http://www.martinnogal.com
Martin Nogal
~D3FIBRYLATOR    19.09.2008 @13:29:46
swietne prace
~Ishtar    29.07.2008 @21:33:12
_______
And for one second I lost my head and for one second,
I wished that you were dead...
~moon1    17.06.2008 @13:45:30
dzieki za komenta
~VenaTvurza    13.06.2008 @08:22:52
Fenks
~JW    18.05.2008 @18:32:33
...duże dzięki ......... Pozdrowienia
_______
Zapraszam do ARTPUB GALERII http://artpubgaleria.blogspot.com/
~konmax    18.05.2008 @15:25:13
podziękował!spoko portfolio!tak trzymać
~KonaRos    18.05.2008 @15:21:57
dzięki
~pitekkkk    18.05.2008 @15:05:35
dziękuję.
~dw90    18.05.2008 @12:48:20
Dziękuję.
_______
...
~szybro    08.05.2008 @15:25:05
dzięki
_______
Człowiek może znieść każde CO, jeśli ma dostatecznie duże DLACZEGO...
~paweu    07.05.2008 @14:50:14
dzieki fajnie
~Smighty    07.05.2008 @13:33:54
Dzieki
~wojmo    07.05.2008 @12:18:46
dobre profilowe
~SzalonaMigotkA    06.05.2008 @16:42:12
swoją drogą... wyczesane profilowe
_______
jestem tak intrygująca,wrażliwa i zakochana w sztuce,
że się zaraz o***sz
~betonski    29.04.2008 @15:39:43
dzieki za oceny
ciekawa galeria a + ze widac postepy
moja rada to troche wiecej cierpliwosci do znakow bo troche niszcza otoczke
+gregmatys    22.04.2008 @13:16:36
dzięx
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt